Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις2018-04-13T15:45:11+00:00
Πως πληρώνω?2017-11-04T20:10:28+00:00

Αν είστε ιδιώτης,  μπορείτε να πληρώσετε με paypal, κατάθεση σε τράπεζα ή και αντικαταβολή σε περίπτωση που αγοράσετε συσκευή από εμάς.

Για εταιρείες & επιχειρήσεις εκδίδονται τιμολόγια.

Όλοι έχουν διαχείριση στόλου, γιατί η δική σας είναι καλύτερη;2017-08-30T18:54:34+00:00

Ξεχάστε τον ανταγωνισμό και τις στρατηγικές μάρκετινγκ οτι “μόνο εκείνοι μπορούν να κάνουν το ένα ή το άλλο”.

Η Skytrack δεν ασχολείται απλά με στόλο, διαχειριζόμαστε στόλο. Από απλές δραστηριότητες παρακολούθησης έως αισθητήρες σε ολοκληρωμένες λύσεις ERP.

Η ευελιξία είναι το ατού μας.

Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι ο τρόπος σκέψης μας. Είμαστε περήφανοι για το ότι κανένας πελάτης μας δεν έχει φύγει ποτέ από εμάς για να μεταβεί σε έναν ανταγωνιστή, αφού δεν είστε πελάτης μας, αλλά συνεργάτης μας!

Πως μπορεί να με βοηθήσει το σύστημά σας;2016-10-29T22:06:15+00:00

Εγκαθιστώντας συσκευές εντοπισμού από τη Skytracks και χρησιμοποιοώντας το λογισμικό GPRS, θα δείτε άμεσα αποτελέσματα.

  • Η διοίκηση του στόλου γίνεται εύκολα
  • Μείωση στο κόστος συντήρησης και καυσίμων
  • Καλύτερη οργάνωσηδρομολόγησης που με τη σειρά της σας βοηθά στο να παραδώσετε περισσότερες φορές στους πελάτες σας.
  • Καλύτερη διαχείριση των ωρών εργασίας και της μισθοδοσίας
  • Διαχείριση εργασίας, αποστολές εργασιων μέσω συστήματς, μείωση τηλεπικοινωνιακού κόστους

και πολλά άλλα, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες

Να ενημερώσω το προσωπικό ότι εγκατέστησα GPS;2016-11-03T21:53:08+00:00

Γενικά συμβουλέυουμε τους πελάτες μας να ενημερώνουν το προσωπικό τους, έτσι ώστε να αυξήσουν την απόδοσή τους.

Προσφέρετε εκπαίδευση;2017-05-12T22:51:39+00:00

Ναι φυσικά και μάλιστα δωρεάν. Το έμπειρο προσωπικό μας πραγματοποιεί την εκπαίδευση στα συστήματα on online.

Έχω κάποια έκπτωση αν έχω μεγάλο αριθμό οχημάτων;2017-05-12T22:41:43+00:00

Υπάρχει αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική για εταιρείες με μεγάλο αριθμό οχημάτων, όπως εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και μεταφορικές. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε προσφορά.

Υπάρχει κόστος άδειας χρήσης για το λογισμικό;2016-11-04T21:45:32+00:00

Όχι κανένα.

Υπάρχει κόστος πρόσβασης μέσω web;2016-11-03T22:03:35+00:00

Όχι, το μόνο κόστος είναι εκείνο που πληρώνετε στο πάροχο του διαδικτύου.

Έχω εγγύηση ότι δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις;2016-11-04T21:47:52+00:00

Βεβαίως, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις στη Skytrack

Μου ανήκει το προϊόν ή το νοικιάζετε;2016-11-04T21:50:01+00:00

Οι συσκευές GPS σας ανήκουν από τη πρώτη ημέρα. Δεν ενοικιάζουμε συσκευές.

Γιατί χρειάζεται να πληρώνω για τον εντοπισμό;2017-05-12T22:32:48+00:00

Το μηνιαίο κόστος που πληρώνετε στη Skytrack καλύπτει τό κόστος της μετάδοσης τωνδεδομένων μέσω της κάρτας SIM που υπάρχει στη συσκευή GPS.

Επιπλέον υπάρχει το κόστος λειτουργίας και αδειών των χαρτών, η συντήρηση και λειτούργια των servers, η υποστήρικτικές λειτουργίες, έξοδα προσωπικού και προγραμματιστών που συνεχώς αναβαθμίζουν το λογισμικό με νέα χαρακτηριστικά.

Μπορώ να διακόψω την παροχή υπηρεσιών όποτε θέλω;2016-11-04T22:21:53+00:00

Ναι φυσικά. Με τη Skytrack δεν έχετε συμβόλαιο ορισμένου χρόνου, μπορέιτε να σταματήσετε όποτε εσείς θέλετε.

Πόσο κοστίζει;2016-11-04T22:23:45+00:00

Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη σελίδα τιμών. Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όποτε θέλετε.

Ποια είναι η πολιτική σας σχετικά με τις αναβαθμίσεις;2017-11-04T19:31:23+00:00

Όλες οι αναβαθμίσεις και ανανεώσεις είναι δωρεάν. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι, μια και το λογισμικό είναι προσβάσιμο από ιστοσελίδα σε υπολογιστή και απο εφαρμογή σε κινητό ή tablet. Θα δείτε τις αναβαθμίσεις την επόμενη φορά που θα εισέλθετε στο σύστημα. Φυσικά, σημαντικές αναβαθμίσεις γίνονται γνωστές σε εσάς εκ των προτέρων.

Υπάρχει η δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε αρχείο ή λογιστικό φύλλο;2017-11-04T19:31:59+00:00

Το λογισμικό υποστηρίζει εξαγωγή δεδομένων σε πολλά διαφορετικά είδη αρχείων και σε λογιστικά φύλλα.

Μπορώ να το δοκιμάσω δωρεάν;2017-08-30T18:54:38+00:00

Ναι, εάν είστε εταιρεία μπορούμε να εγκαταστήσουμε μια συσκευή για 30 ημέρες, έτσι ώστε να εκτιμήσετε το γιατί είμαστε καλύτεροι απο τον ανταγωνισμό. Πλήρωνετε για τη συσκευή και τα έξοδα αποστολής και μετά από 30 ημέρες , αν δεν είστε ικανοποιημένοι, μας αποστέλλετε τη συσκευή (τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς) κσι σας επιστρέφουμε τα χρήματα που δώσατε για τη συσκευή.

Αν είστε εταιρεία και έχετε ήδη μια συσκευή, ή είστε ιδιώτης που απλά θέλει να εντοπίζει το αυτοκίνητό του, το μόνο που χρειάζετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα λογαρισμό και να ορίσετε μια συσκευή στη πλατφόρμα μας. Μπορείτε να τη δοκιμάσετε για 15 ημέρες.

Για πόσο καιρό κρατάτε τα δεδομένα;2016-11-05T19:05:10+00:00

Συνήθως έως 6 μήνες, εξαρτάται απο τις ανάγκες σας και τις απαιτήσεις σας.

Τι εγγύηση παρέχετε;2017-11-04T19:35:50+00:00

Αν αγοράσετε συσκευή από εμάς, παρέχουμε εγγύηση ενός έτους.

Αν αγοράσετε συσκευή και υπηρεσία η Skytrack παρέχει εγγύηση καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής σας στην υπηρεσία.

Αν διακόψετε την υπηρεσία σε χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός έτους, η συσκευή καλύπτεται από την εγγύηση της συσκευής ενός έτους που προαναφέρθηκε.

Τι γίνετε με το απόρρητο των δεδομένων;2017-11-04T19:37:17+00:00

Στη Skytrack το απόρρητο είναι θεμελιώδης αξία. Τα δεδομένα δεν είναι διαθέσιμα σε τρίτους, εκτός αν απαιτείται από το νόμο, ή από εντολή δικαστηρίου. Μπορείτε να διαβάσετε εκτενέστερα σχετικά με την πολιτική απορρήτου της Skytrack εδώ

Είναι η κάρτα SIM παγκόσμια;2017-11-04T19:38:22+00:00

Ναι είναι παγκόσμιας λήψης, χωρίς χρεώσεις περιαγωγής σε όλο το κόσμο και χωρίς κρυφές χρεώσεις!

Πόσους χρήστες του συστήματος μπορώ να έχω;2017-05-12T22:38:28+00:00

Μπορείτε να έχετε απεριόριστο αριθμό χρηστών που ο καθένας μπορεί να έχει περιορισμένη προσβασιμότητα εάν αυτό απαιτείται.

Επιπλέον ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει ειδικά δικαώματα στο τι θα μπορεί να ελέγχει στο σύστημα.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα δεδομένα απευθείας στο ERP πρόγραμμά μου;2016-11-05T19:16:55+00:00

Ναι μπορείτε, το ανοιχτό API (json format) του GPRS σχεδιάστηκε για αυτό το λόγο, για να μπορεί να επικοινωνεί με συστήματα ERP και να ανταλλάζει δεδομένα.

Είναι εύκολο στη χρήση το πρόγραμμά σας;2016-11-05T19:19:35+00:00

Η πλατφόρμα εντοπισμού GPRS σχεδιάστηκε με γνώμονα την φιλικότητα προς το χρήστη. Η διεπαφή του χρήστη με το πρόγραμμα συνεχώς αναβαθμίζεται βασιζόμενη στα σχόλια, στις παρατηρήσεις και στα αιτήματα των πελατών μας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της πλατφόρμας και της πύλης – server;2017-05-12T22:37:23+00:00

Η πύλη – server εντοπισμού είναι το ποιό κατάλληλο λογισμικό για εταιρείες που χρειάζονται προηγμένα χαρακτηριστικά και κυρίως επικοινωνία και ενσωμάτωση με υπάρχοντα ERP προγράμματα. Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο από τα δυο θέλετε, αλλά η πλατφόρμα εντοπισμού είναι ποιο φιλική προς το χρήστη και εύκολη στην εκμάθηση.

Τι είδους σύνδεση internet χρειάζομαι;2017-05-12T22:36:39+00:00

Για τη χρήση του συστήματος μεσω υπολογιστή θα χρειαστείτε σύνδεση στο internet. ‘Οσο ποιο γρήγορη είναι η ταχύτητα τόσο το καλύτερο. Σύνδεση στο internet με χαμηλή ταχύτητα επηρρεάζει την απόκριση του συστήματος, την αναέωση και τη πλοήγηση στους χάρτες.

Τι είδους χάρτες χρησιμοποιείτε;2017-08-30T18:54:08+00:00

Όλων των ειδών οι χάρτες είναι διαθέσιμοι, μπορείτε να επιλέξετε ποιος σας βολεύει καλύτερα!

Πόσες παραμέτρους μπορώ να ελέγξω;2016-11-05T19:30:12+00:00

Όσες θέλετε, όλοι οι ασιθητήρες μπορούν να ενσωματωθούν παρέχοντας δεδομένα πολύτιμα για εσάς.

Πόσα οχήματα μπορώ να παρακολουθώ;2016-11-05T19:31:33+00:00

Όσα θέλετε, δεν υπάρχει όριο!

Μπορώ να τα παρακολουθώ από το σπίτι;2017-11-04T19:40:00+00:00

Φυσικά. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα περιηγητής (browser) στον υπολογιστή σας ή σε φορητή συσκευή. Επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογή για smartphones.

Χρειάζεται να εγκαταστήσω κάτι στους υπολογιστές της εταιρείας;