7 Λόγοι για να επιλέξετε τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud

Ασυναγώνιστη
Τιμή

Ανοιχτή
Πλατφόρμα

Ευέλικτη
Εγκατάσταση

Εύκολη
Διαχέιρηση

Εφαρμογή
Κινητού

Τεχνική
Υποστήριξη

Δοκιμασμένη
Λύση

Μειώστε τον λογαριασμό τηλεφωνίας σας έως και 80%!

Οι δυνατότητες του 3CX σχεδιάστηκαν για να συμβάλουν σημαντικά στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, τη βελτίωση της
εξυπηρέτησης πελατών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης σας, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος
τηλεπικοινωνιών σας στο μισό με τις επικοινωνίες IP και το SIP trunking. Με ένα σύστημα τηλεφωνίας IP, ο λογαριασμός
του τηλεφώνου σας θα μειωθεί σημαντικά, αυξάνοντας παράλληλα τις δυνατότητες αλλά και τα οφέλη της επιχείρησής σας.
Η Skytrack σας προσφέρει λύσεις επικοινωνίας προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες, με επιλογές εγκατάστασης τοπικά
ή στο cloud, για να έχετε το πλήρη έλεγχο του τηλεφωνικού σας κέντρου!

Μην "κλειδώνετε" την επιχείρησή σας

Το 3CX δεν σας εγκλωβίζει σε συγκεκριμένο πάροχο, τηλεφωνικές συσκευές ή φιλοξενητές. Παραμείνετε εσείς στον έλεγχο την επιχείρησής σας

Ευέλικτη Εγκατάσταση - Εγκατάσταση Οπουδήποτε

Φιλοξενήστε το 3CX στον δικό σας χώρο ή στο Cloud της Skytrack. Εξασφαλίστε up-time πάνω από 99% και ασφάλεια υψηλών προδιαγραφών.

Εύκολη Διαχείριση

Διαχειριστείτε εύκολα και γρήγορα το τηλεφωνικό κέντρο σας. Δημιουργήστε σενάρια και δρομολογήστε τις εισερχόμενες κλήσεις με βάση την ώρα και την διαθεσιμότητα των υπαλλήλων σας. 

Πάρτε το γραφείο στην τσέπη σας

Το 3CX έχει ότι χρειάζεται μια σύγχρονη επιχείρηση. Με την εφαρμογή για android και ios μπορείτε να πάρετε έχετε πάντα το τηλεφωνικό κέντρο μαζί σας.  Με δωρεάν ενσωματωμένη λειτουργία video conference.

Προηγμένες Λειτουργίες Εξυπηρέτησης Πελατών

Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς είναι σημαντικό να μην χάνετε καμία κλήση.Με τις προηγμένες λειτουργίες του 3CX για Call Center τώρα μπορείτε να καταγράφετε αρχείο πελατών και να συνδέσετε το δικό σας σύστημα ERP και CRM για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Δοκιμασμένη Λύση

Το 3CX είναι μια δοκιμασμένη λύση. Χιλιάδες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το 3CX σε παγκόσμιο επίπεδο και τα νούμερα μιλούν από μόνα τους.

Συχνές Ερωτήσεις

PBX είναι τα αρχικά των λέξεων Private Branch Exchange (ιδιωτικό κέντρο), δηλαδή ιδιωτικό τηλεφωνικό σύστημα που χρησιμοποιείται μέσα σε μια εταιρεία. Οι χρήστες του τηλεφωνικού συστήματος PBX τηλεφωνούν εκτός εταιρείας με κοινή χρήση μιας σειράς εξωτερικών γραμμών.

Το PBX συνδέει τα εσωτερικά τηλέφωνα μέσα σε μια επιχείρηση μεταξύ τους αλλά και με το δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο μεταγωγής (public switched telephone network (PSTN)). Μία από τις τελευταίες τάσεις στην εξέλιξη των τηλεφωνικών συστημάτων PBX είναι το VoIP PBX, επίσης γνωστό ως IP PBX, που χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο Ίντερνετ για τη μετάδοση κλήσεων.

Στην εποχή μας, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές στα τηλεφωνικά συστήματα PBX:

  • PBX
  • Ξενιζόμενο/Εικονικό PBX
  • IP PBX
  • Ξενιζόμενο/Εικονικό IP PBX

Το IP PBX είναι μια λύση για τηλεφωνικά συστήματα PBX με βάση λογισμικό που βοηθά να πραγματοποιηθούν ορισμένες εργασίες και παρέχει υπηρεσίες που μπορεί να είναι δύσκολες και δαπανηρές στην εφαρμογή τους αν χρησιμοποιηθεί παραδοσιακό ιδιοταγές PBX.

Το Tηλεφωνικό σύστημα 3CX  αποτελεί ένα καλό παράδειγμα τηλεφωνικού συστήματος IP PBX.

Ο όρος «φωνή μέσω IP» έχει την ίδια έννοια με τον όρο «φωνή μέσω πρωτοκόλλου Ίντερνετ» και είναι περισσότερο γνωστός ως VoIP.

Ο όρος «φωνή μέσω IP» αναφέρεται στη διάχυση της φωνητικής κίνησης μέσω δικτύων που βασίζονται στο ίντερνετ. Το πρωτόκολλο Ίντερνετ (Internet Protocol (IP)) αρχικά σχεδιάστηκε για τη δικτύωση δεδομένων και μετά την επιτυχία του προσαρμόστηκε για φωνητική δικτύωση.

Η φωνή μέσω IP (Voice over IP (VoIP)) μπορεί να διευκολύνει τις εργασίες και να παράσχει υπηρεσίες που ίσως είναι βραδυκίνητες ή δαπανηρές στην εφαρμογή τους αν χρησιμοποιηθεί παραδοσιακό PSTN:

  • Μπορεί να γίνει μετάδοση πάνω από μίας τηλεφωνικής κλήσης στην ίδια ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή. Με τον τρόπο αυτό, η φωνή μέσω IP μπορεί να διευκολύνει την προσθήκη τηλεφωνικών γραμμών στις επιχειρήσεις.
  • Τα χαρακτηριστικά που συνήθως χρεώνουν πρόσθετα οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η προώθηση κλήσεων, η αναγνώριση καλούντος ή η αυτόματη επανάκληση, είναι απλά με την τεχνολογία φωνής μέσω IP.
  • Οι ενοποιημένες επικοινωνίες είναι ασφαλείς με την τεχνολογία φωνής μέσω IP, αφού επιτρέπει την ενσωμάτωση άλλων υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, όπως η συνομιλία μέσω βίντεο, η ανταλλαγή μηνυμάτων κ.λπ.

Αυτά και πολλά άλλα πλεονεκτήματα της φωνής μέσω IP κάνουν τις επιχειρήσεις να εφαρμόζουν τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP με εκπληκτικά ταχύ ρυθμό.